A: Vienu rokturi XM3 (trīs paaudzes priekšējo versija)
B: trešās paaudzes rokturis ar precizitāti gaisa cirkulāciju, ātruma kontroles pedālis
C: entry-level fiksētā attāluma versija vienu rokturi
D: entry-level fiksētu attālumu ar precizitāti gaisa cirkulāciju, ātruma kontroles pedālis
E: Ātri mainīt čaks 3.4 mm caurumu (2.35 laukumā)
F: Ātri mainīt čaks 4.3 mm caurumu (3 mm laukumā)
G: vienu rokturi, kas spēcīgi versija (vara plāksnes krāsošana, auto rezerves daļu)
H: Spēcīgi versija rīkoties ar precizitāti gaisa cirkulāciju, ātruma kontroles pedālis
J: Nerūsējošā tērauda rokturi
Video rokturi pneimatisko gravēšana mašīna, annealed 45# tērauda, iegravēts ar ātrgaitas tērauda nazis.
Šī grebšanas rokturis ir ļoti plašs pielietojuma spektrs: to var izmantot zelta griešanai, rotaslietas ruļļa krelles un griešanai, bronzas zīmogu griešanai, amulet griešanai, motociklu piederumi dekoratīvās grebšanas, seno monētu remonts, utt.Zelta, sudraba, vara, tērauda, titāna sakausējumiem var būt cirsts , Daži cilvēki arī izmantot to, lai grebt koka (naži koka griešanai ir nepieciešams), un daži draugi jautāt, ja viņi var grebt akmens: tas ir darbs, un akmens griešanai var būt tikai noslīpēts, un nevar būt cirsts, piemēram, metāla.
Pakete ar gaisa pedāli var izmantot tieši ar gaisa kompresoru. (Nav nepieciešams, šasijas, dažādu darba principiem), Push nazi griešanai zelta Lindsay Pērlīšu malas mašīna Mikro kastīšu mašīnas Metāla GRS
Daži strādā klients:
Pēc optimizācijas trešās paaudzes dizaina, lieluma ir vairāk kompakts un mazs (kopējais apjoms tiek kontrolēta līmenī Lindsay); virzuļa dizains ir optimizēts atkal, un efektivitāte ir augstāka; blīvētājs ir mainīts dizains, kas ir ērtāk, lai aizstātu; ātruma kontroles gredzenu Amortizācijai un triecienu plūsmas pārvaldības pārveidots; uztur ātri mainīt collet funkcionalitāti.Vēl nerūsējošā tērauda rokturis ir pieejams (vairāk masas, vairāk inerces, stabilāki)
Iteratīvā salīdzinot ar standarta versiju, kas ir šādi
Tur ir arī starter versiju tiem ir uz saspringto budžetu.Sākuma līmeņa versijā, ar virzuļdzinējiem un krūmi ir tāds pats kā standarta versijā, bet citiem daļas no materiāla un konstrukcijas ir nedaudz izlaist.Pat, ja budžets ir pietiekami sākuma līmeņa versijā, tas ir ieteicams, lai konfigurētu bezpakāpju ātruma regulēšanu pedāli, kas kvalitatīvi atšķiras no parastajiem pedāļiem.Tas ir līdzīgs akseleratora pedālis braukšanai.Parastā pedālis ir slēdzis, un tas ir grūti, lai vadītu automašīnu, viens pārnesums.Īpašas atšķirības starp ieraksta versiju un standarta versijā ir šādi:
Kā precīzi gravēšanas instruments, tā ir maza, jūtīga, viegli kontrolēt, izturīgs un viegli kopjams
Pozicionēšana - Izmēri Rokas Instruments:
Šis produkts ir dzimis, lai precīzi gravēšana.Izmērs, protams, ir jābūt mazam, un gluda, un sākums ir jūtīga.Attēlā redzams salīdzināšana, relatīvo lielumu un start-up plūsmu starp šo produktu un kopējo sitamie tipa pneimatiskie instrumenti tirgū.Kopējā darba plūsma ir gandrīz start-up plūsmu. 10 līdz 20 reizes.Šo attēlu ir arī popularizēt plūsmas sākt klāstu, pneimatiskie instrumenti, lai ikvienam, lai kāds nāk ciemos un saka, ka ir 200 gabali gaisa lāpstas, kas ir arī pneimatiskās sitamie darbu, relatīvo lielumu, iekārtas var redzēt intuitīvi uz attēla, un precizitāti un jutību nav same.By pasūtījumu apjoms, izmaksas, precizitāte vārsta par manu gāzes plūsma ir augstāka nekā savu pārdošanas cenu.Instrumenti ir paredzēti, atbilstoši mērķim, un precīzijas un materiāli jāizraugās, ne tikai līdzība.
Lielākā daļa sitamie tipa pneimatiskie instrumenti tirgū, izmantojiet formu slēdzis tiešā piedziņa (tieši saistīts ar pedāli) lai saglabātu nepatikšanas (lielākā daļa no šīm daļām ir paredzēts, lai darīt aptuvenu darbu, kā redzams augstāk esošajā attēlā labajā pusē divi).Dizaina šis produkts ir formā tukšgaitā (kas ir līdzīgas ar to, ka motors ir nedaudz ieslēgta un akseleratora nospiešanas, lai pārvietotos automašīnu), jo konfigurācija ar tukšgaitas ir par kārtu zemāka, nekā sākot plūsma direct drive, un ātruma izmaiņas ir arī jutīgāki un prasībām. vairāk piemērots gravēšana precizitāte, kas ir iemesls, kāpēc Lindsay uzstāja, izmantojot šo konfigurāciju gadu desmitiem. (Starpību starp tukšgaitas ātrums, konfigurācija un direct drive ir ne tikai papildus gāzes ķēde, jo, lai nodrošinātu, ka tā ir kritiskā stāvoklī, kas ir gatavs, ir viens no galvenajiem nostāju tukšgaitas apgriezienu konfigurācijas jābūt 5~ augstāks nekā apstrādes precizitāti tiešās piedziņas tips. 10 reizes)
Gaidīšanas režīma konfigurācijas prasa gāzes shēmas, kā parādīts zemāk:
Tas, lai faktisko mērījumu tukšgaitas plūsma (sākot plūsmas) no šī produkta, ir tādā pašā līmenī kā Lindsay, redzēt šādus video lai iegūtu sīkāku informāciju: