1 veikals visi produkti atbalsta pielāgotu pakalpojumu, var pielāgot jebkāda stila saskaņā ar klienta prasībām.
2 mūsu preces atbalstu bezmaksas mūža uzturēšanas pakalpojumi (nepieciešams) pircējiem segt Kurjeru maksa turp un atpakaļ
3 jo īpatnība kažokādu, katrā kažokādas nevar pilnībā konsekventi, nevis, lai ārstētu vienota viedokļa par to, kažokādas apģērbu audumi "nav pilnīgi vienādi divi Zhang Shuye pasaulē.Pasaulē nav pilnīgi vienādi divi gabali kažokādu.
Četru dēļ necaurlaidīgā iepakojumā, sūtījums būs iespēja apģērba, var ietekmēt visu skaisto, pēc tam, kad saņemts drēbes, lūdzu, pārliecinieties, lai pakārt drēbes ir nedaudz nervozēt un atdzesē vismaz 48 stundas.Lai padarītu kažokādas elpojošs, pamošanās, atjaunot izskatu.
5 kažokādas tabu mazgā ar rokām, ir nepieciešams, lai nosūtītu profesionālo kažokādas ķīmiskās tīrītavas veļas, izvairīties no saules gaismas, mitruma, prom no ķīmijas, lūdzu, noguldījumu profesionālo putekļu maisiņu.Visiem maziem pārtraukumiem, atveres vai atveru, lūdzu, meklēt profesionālu kažokādas speciālisti, lai šūšana, vai sazinieties ar mums, lai palīdzētu jums tikt galā ar, lai izvairītos no dārgāka remonta izmaksas nākotnē.
6 attēli dēļ, lai parādītu modeļus dažādu Uzstādījumus, un tā tālāk faktors un fiziskās pastāvēšanas nelielas krāsu atšķirības, lūdzu, skatiet produkta krāsu beigās.
Atgriezties&Kompensācijas:
Visi mūsu piedāvājumi ir nodrošināti ar 100% apmierinātību .Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts,jūs varat atgriezties jautājumiem, mums tās sākotnējā stāvoklī ar 7days jūsu saņemšanas priekšmetus par kompensāciju.Bet pirms atgriezto preci mums,pls sazinieties ar mums, lai detalizēti atgriešanās instrukcijas.mēs immmediately kompensācija jums pēc tam, kad mēs saņēmām šo objektu .
1) Ja preces tiek nosūtītas atpakaļ, lūdzu, aizpildiet šo preču vērtības kā 10 ASV dolārus, lai novērstu pārmērīgu tarifu, atgriežoties uz Ķīnu.Gadījumā, ja tarifu, atbildīgā persona samaksā tarifu.
2. Ja preces ir zaudēti vai bojāti, ja tie ir atgriezušies, mēs ne dod pircējam pilnu kompensāciju.lūdzu, saprotiet, mums ,paldies!Klients var mēģināt iesniegt prasību loģistikas uzņēmums, lai atgūtu izmaksas, bojājumu vai zaudējumu.
Piezīme:klients ir atbildīgs par kuģniecības izmaksas retrun preci, izņemot gadījumus, mēs nosūtītas nepareizu preci, lai jūs .
Atsauksmes:
1.Mēs paļaujamies uz savu reputāciju un klientu apmierinātību, lai gūtu panākumus.Tāpēc jūsu atsauksmes ir ļoti svarīgi, lai mums, lūdzu atstājiet siltā atgriezenisko saiti ar mums, ja jums ir apmierināti ar mūsu preču un pakalpojumu.
2.Mēs rūpējamies par mūsu vērtē klientiem,un vienmēr centīsimies jums palīdzēt.
komisija :
1. Ja jūs esat pircējs, jūs saņemsiet 5% komisijas atlaide par katru darījuma summu, vai atskaitījumu summu,
vienuma jūsu nākamā pirkuma pasūtījuma.
2 Ja jums ir dizainers, jūs varat veidot jūsu audums šeit, ja jūs
vēlaties mums palīdzēt jums pārdot tiešsaistē, jūs saņemsiet 20% atdevi
darījuma summu.
3 Ja jums ir vairumtirgotājs, vai pircējam, mēs varam nodrošināt jūs ar
vairāk un labākus pakalpojumus, ieskaitot zīmējumu, apstrādes,
projektēšana saskaņā ar rīkojumu, vai pielāgojot auduma vēlaties.